برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سفید کننده زیر بغل اینجا کلیک کنید

خرید کرم موبر پاریس بیوتی،از بین بردن دائمی موهای زائد
سفيد كننده زير بغل,رفع تیرگی زیر بغل
كرم رفع تيرگي زير بغل،كرم رفع تيرگي كشاله ران،خريد كرم موبر دائمي باله آ - اصل آلمان

آسان‌ترين و بي‌ضررترين راه براي ازبين بردن ريشه موهاي زائد بدن + مرطوب سازي پوست با مكمل هاي موجود در اين كرم = با يك تير چند نشان را هدف بگيريد

بسته بندي اين محصول بسيار شيك و جذاب است ، در پشت بسته توضيحات كاملي در مورد اين محصول نوشته شده است كه خواندن و عمل به اين نكات بسيار ضروري ميباشد.

بهمراه يك وسيله نانو پلاستيكي لطيف براي ماليدن كرم بر روي پوست
 

كرم موبر دائمي پاريس بيوتي

عسل و جلبك‌هاي دريايي موجود در اين كرم با نفوذ به غشاء داخلي پوست ، فوليكول‌هاي ريشه موهاي زائد را در بر گرفته و همانند يك سر محكم مانع رسيدن اكسيژن و مواد غذايي به ريشه آنها مي‌شود و درنتيجه موهاي زائد به تدريج ضعيف و ضعيف‌تر شده ، موهاي زائد به پرزهايي ضعيف و نازك تبديل شده و پس از چندبار استفاده به‌طور كلي از بين مي‌روند . لانولين موجود در اين محصول از التهابات پوستي ،سوزش ، درد و حساسيت جلوگيري نموده و پروويتامين‌هاي موجود در اين كرم موجب شادابي و لطافت پوست بدن مي‌گردند .با استفاده از كرم موبر دائمي پوستي صاف ، بدون مو، شاداب و جذاب خواهيد داشت . كرم موبر دائمي پاريس بيوتي

برخي از امكانات و قابليتها:

-
بدون سوزش و حساسيت و درد
-
اين محصول در انحصار كمپاني دلتا پارس ميباشد و داراي ضمانت جواب دهي فوق العاده ميباشد
- بهمراه عصاره آلوورا و ويتامين اي براي مرطوب و زيبا ساختن پوست 100% گياهي و تضميني

از آنجائيكه موهاي زائد ناخواسته براي بسياري از آقايان و خانمها بصورت يك معزل درآمده و افكار بسياري را بر خود مشغول كرده و چه بسيار افرادي كه اعتماد به نفس و جرات خود را نيز از دست داده اند و همچنين از نظر اقتصادي نيز پر هزينه و وقت گير ميباشد ، اكنون كرم كرم موبر دائمي پاريس بيوتي يك محصول بي نظير با قدرت بسيار مناسب كه لطافت و نرمي بي نظيري به پوست بدن شما ميرساند و بدن شما را همچون ابريشم نرم و لطيف مي نمايد را براي شما عزيزان به ارمغان آورده ايم .

- اگر شما از درد ناشي از موكن ها و ساير موبر ها كلافه شده ايد .
- اگر از عملكرد موكن ها و موبر هاي قبلي راضي نيستيد .

- اگر به دنبال راهي آسان ، كم خرج ، بي درد ، موثر و بدون برگشت هستيد . اين موبر را به شما پيشنهاد مي كنيم . اين موبر به درخواست بسياري از مشتريان فروشگاه  ايراني براي اولين بار در ايران عرضه مي شود با اين مارك و كاملآ اصل .

- اين محصول به تعداد محدود بوده و با كرم هاي مشابه و بي تاثير موجود در بازار تفاوت خيلي عمده اي خواهند داشت پس همين امروز براي خريد اقدام كنيد .

اين كرم داراي فرمول خاصي بوده كه پس از چندين بار استفاده پياز مو را ضعيف كرده و مانع رشد دوباره مو هاي زائد مي شود.خيلي از مشكلات فردي ما فقط به دست خودمون قابل حله ، خيلي از اين مشكلات ساده به نظر ميان اما واسه ما هميشه دغدغه بوده و هستند مثل موهاي زائد.چندين راه رفته و نرفته ،سوزش و درد ، حساسيت و التهاب و زخمهاي ريز و درشت اين مشكلات همه عمر با ماهستند

 

در پشت بسته توضيحات و نحوه ي مصرف محصول نوشته شده اند. از آنجايي كه تمام توضيحات محصول بر روي بسته هستند ، بسيار سودمند هستند. توصيه شده كه قبل از انجام عمليات موزدايي پوست بايد خشك و تميز باشد.

مرحله 1:موهاي زائد را با هر روش مورد نظر از ريشه كنده(مومك،بند انداختن،موچين،اپيلاسيون ليزر و الكتروليزر)سپس محل مورد نظر را به طور كامل بشوئيد.

مرحله 2:مقدار كافي از كرم موبر دائمي
پاريس بيوتي
  را به محل مورد نظر بر خلاف جهت رويش مو ماليده و ماساژ دهيد تا جذب پوست شود.

مرحله 3: بعد از 8 الي 1
5 دقيقه محل مورد نظر را شستشو دهيد .

مرحله 4:كرم 
كرم موبر دائمي پاريس بيوتي  را هر شب طبق مرحله 2 تا زماني كه موها مجدداً رشد نمايند و آماده اپيلاسيون مجدد شوند استفاده نماييد.

كرم موبر دائمي پاريس بيوتي

موزدايي با اين كرم واقعا راحت و به صرفه است .همچنين قيد شده كه نبايد تا 24 ساعت از هيچ خوشبوكننده ، عطر ، لوسيون يا مواد الكلي استفاده كرد و استفاده از يك كرم چرب كننده توصيه شده است .

شركت سازنده توصيه كرده كه بهتر است اول محصول را بر روي يك نقطه ي كوچك تست كرد و 24 ساعت بعد اگر نتيجه ي مطلوب حاصل شد و هيچ خارش يا سوزشي ايجاد نشد عمليات اصلي را انجام داد .در روي بسته نوشته شده كه بايد دور از دسترس كودكان قرار گيرد چون اين محصول حاوي نمك مركاپتو استيك ميباشد ، در ضمن توصيه شده است كه بايد از ماليدن كرم به چشمها شديدا خودداري كرد .

» قيمت: 25,800 تومان

 

منبع:
http://kharidonline.info

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 19 فروردين 1390برچسب:,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 3072
بازدید کل : 53636
تعداد مطالب : 377
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

سفيد كننده زير بغل(جديد)


پد ضد درد قاعدگي بانوان


چاي آرام بخش ريلكس


ناگفته هاي زناشويي اورجينال


آموزش يوگاي صورت


دانستنيهاي زندگي زناشويي


كتاب 101 روش رمانتيك بودن


كتاب ملودي عاشقانه زيستن